torsdag 28 april 2016

Road tripp till Årjäng....!!!

Go kväll på er!

Vädret är fortfarande ingen idé att skriva om! Eftersom det är så varierande!

I går morse, startade jag dagen som jag brukar göra, med frukost i sängen! Älskar det..sedan hade jag ingen brådska utan tog det lugnt!

Sen kom Liselott hit på fika.Åkte efter det till Peugeot och pratade leasing avtal. Slutade med att jag behåller den bilen jag har..på¨inrådan av försäljaren!

Senare på em fikade jag med Josefine och Niklas på Lejas, blev bjuden på den..och Tackar igen för det!

I morse skulle jag sprungit, men se då regnade det..så jag skippade det.

Yohanna kom sedan och hämtade mig vid 09.00 och så åkte vi till Årjäng. Hon skulle hämta sin klänning som hon skall ha på Josefine och Niklas bröllop.

Åhh säger bara det..hon var så fin i denna långa klänning! Min vackra dotter!!

Efter det åkte vi in till centrum i Årjäng där vi fikade på Café Broms....

 Så gott och inte nog med det...ett väldigt bra pris också!

Tack Yohanna för en så mysig road tripp och dag!

När jag varit hemma en stund, kom T hit på fika..kände att vi hade en del att prata om, eftersom vi inte träffats på ett tag.

Men nu mina vänner, skall jag fixa kvällsmat, så jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika