fredag 1 april 2016

Redan 1:a april....fikat ute och njutit av livet....!!!

God eftermiddag på er!!

I dag har varit ett strålande väder, fast blåsigt och vinden är fortfarande så kall.

Men vad gör det..efter frukost så tog jag med mig min bok...

Så gick jag till Yerba. Var bara några plusgrader och när jag gick över torget var det riktigt kallt.
Men när jag kom dit så var det lä på deras innergård, så jag tog min kopp och satte mig ute!
Underbart..!!
När jag satt där och ömsom läste ömsom bara blundade, så kom jag ännu en gång på!! Att jag är nog född och bor på fel plats i världen...
Jag älskar ju sol och värme..så det där med att bo utomlands vissa månader skulle passa mig perfekt!!

Undra om det blir Rhodos så småningom...drömma kan man ju alltid! Fast jag tror att jag skulle längta ihjäl mig efter mina döttrar...fast klart..då hade dom ju någonstans att åka på semestern!!

Ja ja...drömmen finns där!

T kom också och fikade på Yerba.

Sedan har jag städat..och just nu bara jag slappar i soffan!

Vad hände i går då??

Var på fika hos Liselott...sedan var T här på fika innan jobbet och kvällen var jag hos Lisa.

Alltså jag hänger inte riktigt med..tänk att det redan är 1:a april! Vilket jag tycker är underbart! Ljusare ute..allt vackert som blommar..från krokusar, snödroppar till vitsippor!! och det blir bara vackrare och vackrare!!

Men nu mina vänner...så önskar jag er alla en fortsatt mysig fredag och en underbar helg!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Blommar det i din stad?! Här blommar ingenting ännu, i alla fall nästan inte. Det är allt det lilla. Jo, några krokus då, men just inte mer och vädret idag ska vi bara inte tala om för det är inget väder alls och det som är, det är bara kallt och rått. Nä, jag tror jag tar och drar söderöver för gott jag också! Skönt att kunna gå ut torrskodd ibland. Och att det är varmt. Ja, faktiskt.
    Men, men, men.......tja.....kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika