lördag 23 januari 2016

Världens godaste morotskaka....och " Demo"...!!

Go kväll på er!!

Hoppas allting är bra med er, och att ni har en mysig lördagskväll framför er!

i går förmiddag var jag hos Liselott på fika. Alltid lika trevligt.
Hämtade sedan min bil och åkte hem till Josefine en stund. Hon hade bakat morotskaka...

 Det var absolut den godaste jag någonsin ätit!!!
 Tänk, att en kaka med morötter kan vara så god. Iof sig...så älskar jag morötter, så det är kanske därför som detta är en av mina favoriter!

För er som är intresserade..haha..så har fortfarande ingen fixat min handdukstork. Så i går blev jag förb...och skrev ett mail till vd för Uddevallahem.
Kanske finns en anledning till att U-ahem hamnat på en 7:e plats, över dom 10 sämsta företagen häromkring!!

Jag har tidigare tyckt att det fungerat bra..eller om jag skall vara ärlig var det ju mycket slarv under stamrenoveringen! Men jag är ju en sådan person som aldrig ger mig...om jag vet att jag har rätt!!
Så det blev ju bra till slut.

I morse när jag vaknade, så snöade det igen. Tänkte att det var ju typiskt eftersom jag skulle köra till Färgelanda.
Det är inte mer än ca 3 mil..men ändå. Kan säga att det var inte plogat och så halt.

Så jag tog mig dit iaf...och där har jag varit hela dagen på Coop och "demat" Västerbottenpaj, från Carolines kök.
Alla var så trevliga och dom höjde denna paj till skyarna.

Var verkligen mysigt att vara där..och man märker när man är på ett mindre ställe. Alla pratar med alla och dom flesta känner ju varandra! Så det har varit en jättetrevlig dag!

När jag sedan åkte hem, var vägarna jättebra!

Nu mina vänner önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Vilken fin morotskaka! Säg inte att hon gjort morötter i marsipan också....? Så läckert, det är en god kaka, men har hon ärvt dina anlag för bakning så vet jag ju......
    Ja, du har varit i Färgelanda, ju....vilken dag att åka dit! Tur att du är en van chaufför och att det gick bra.
    Och så roligt att man tyckte om pajen! Kan tänka mig att folk känner varandra väl, mysigt!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika