torsdag 21 januari 2016

Himlens vackra färger.....!!

God eftermiddag!!

Ännu en kall och solig dag! Temperaturen envisas med att ligga mellan -11c till -15c.
Men det kvittar för det är så otroligt vackert ute!!

I går fick jag en riktig aha upplevelse, himlen var så fantastisk vacker!! När jag tittade åt ena hållet så höll solen på att gå ner och då var himlen så vackert gul! Vände jag mig om så skiftade himlen i blått och rosa..var verkligen helt magiskt!!

Även träden är ju så vackra..!!

I går förmiddag gick jag till Yerba...

Ibland tycker jag att det är skönt att bara vara..och ladda batterierna...

 Nora Roberts är en av mina favoritförfattare...tror att jag har de flesta av hennes böcker.

I morse åkte jag till Karin..och även där brukar jag ju ladda batterierna så nu känner jag mig laddad!

På hemvägen stannade jag på Torp, för jag skulle möta upp M-L på Briggen.

Om en stund kommer Lisa hit...funderar bl a på att bjuda på lite glögg!

Då var det värmen i badrummet och någon undrar!? Har fortfarande ingen värme på handdukstorken, och har i dag skrivit ytterligare en felanmälan! Seriös..nu börjar jag snart att bli liiite förbannad!! Att det inte åtgärdas!! Skall vänta tills i morgon em...annars skickar jag ett mail..!

Nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Det är ett skådespel på himlen dom här dagarna och i morse när jag åkte iväg till frissan fick jag stanna bilen och bara titta för det var så fint ute, det glimmade och lyste och var alldeles tjockt med rimfrost precis överallt!
    Mysigt med en bra bok! Jag har en bra som jag läser nu och det är trevligt.
    Värmen i badrummet, ja, felanmäl, felanmäl!!! Tröttsamt!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Så sant så...citatet du visar ;)
    Ha en fin helg !
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Hej! ja tänk så magiskt vackert det lät <3 ha en fin forts på helgen kam Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika