måndag 28 december 2015

Det kom ett paket....!!!

Go kväll på er!!

Tänk i går morse, vaknade jag upp till en vit värld!! Hade snöat under natten och gjorde så även när jag vaknade!

Lilla mamma skulle ju åka hem, och hon var givetvis rädd att det skulle vara halt! Jag erbjöd henne att stanna en dag till..men hon ville hem..vilket jag förstår!
Hur som helst, normalt brukar denna resa ta knappt en timma..men i går tog den två! Då förstår ni hur lugnt hon körde...vilket jag är glad för!

På fm..i går alltså..var M-L här på fika...på eftermiddagen var jag hos Liselott...och jag behöver nog inte nämna..hur gott det var!

Kvällen tillbringade jag hos T.

I dag...har det faktiskt varit lite sol...tänk den har jag inte sett på länge!

Dagen började jag med att tvätta. När det var klart åkte jag till Överby, gick där och tittade lite, innan det var dags att åka hem till Susanne. Som alltid så är det så mysigt att ses!

När jag kom hem, åt jag middag och efter den blev jag hämtad av T...så jag har varit där en stund nu ikv.

Som alla vet, så är ju livet fullt av överraskningar...så när jag hämtade posten i dag..låg där...

 ett paket.....
 i paketet låg....lite smått och gott...
 samt ett kort.....
 som avslutades så här...!!
Tack snälla Lisa Olsson Wiklund!! Jag blev så där varm i hjärtat...och om du bara visste, du gjorde hela min dag! Så jag niger och säger Tack igen!!

Nu mina vänner, önskar jag er alla...en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Och nu skiner solen in lite här också! Vackert.
    Vilket fint förra julaftonsinlägg du gjort och så många fina julklappar. Roligt med värmefläkten! Och så ser jag den helt fantastiska tårtan! Vår alldeles egna konditor, så där i smyg! Om vi ska ha tårtkalas här någon gång, då ska jag baske mig försöka lägga in en order! Det hade varit något det.
    Vilket gulligt paket du fick! Och rara ord också, sånt blir man glad av, det blev vi för ditt fina julkort också, ska du veta (som Leif G W alltid säger)!!
    Snart ses vi, kramar

    SvaraRadera
  2. Hej :) Vilken mysig och trevlig jul du har haft. Roligt med traditioner. Fina julklappar. Och vad roligt att få en överraskning. Det är man inte bortskämd med. Kul att ni fick lite snö till slut, även om det skulle ha kommit någon dag tidigare. Önskar dig ett gott slut på det här året och ett gott nytt 2016 :) Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika