onsdag 30 december 2015

2015 års näst sista dag....!!!

God kväll på er!!

Många av er kanske håller på som bäst, att förbereda för morgondagen.
En del kanske skall ha fest, andra skall på fest...och några kanske skall på bal!! Tänk det har alltid varit min dröm...att någon gång i livet få gå på bal!! Undra om den drömmen någonsin kommer att gå i uppfyllelse??

Men vem vet...kanske någon gång!!!

I dag har varit en mulen, grå och kall dag!! Men tänk i går...då såg jag solen!!

I går förmiddag var Liselott här på fika. Sedan åkte jag hem till Karin..och blev bjuden på "gofika"!
Kvällen i går var jag hos T.

I morse åkte M-L och jag till IKEA. Hade önskat mig presentkort  av mina döttrar...och så fick jag det!!
Handlade  bl a en matta..härligt att komma till kassan med sina saker..och slippa betala!!
Så Tack igen mina älskade döttrar!!

Hem med sakerna och sedan gick M-L och jag en sväng på stan!
När jag kom hem igen, åt jag middag, sedan var det dags att hämta Josefine och Niklas...blev fika på Torp.

Kvällen blev en repris av gårdags kvällen!

Tänk att det är årets näst sista dag. Så fort ett år går, och nu skall vi strax skriva 2016.

Jag hoppas nu, att ni alla får vara friska och får ett bra 2016.
Så där med vill jag önska er alla ett.....


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika




1 kommentar:

  1. Och nu är det det nya året! Och jag önskar samma som du, att vi får vara friska och glada och allt det där! Det kanske inte kan ändra sig så där över en natt, men man kan ju hoppas!

    Vi hade båda bra kvällar, det vet vi ju redan! Så nu kör vi bara på och har kul, från morgon till kväll, dag ut och dag in, eller hur......Fast lite tråkigt måste man ha emellanåt annars märker man inte skillnaden. Men idag räcker det att bara titta ut så har man fått tråkighetsdosen.....eller hur!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika