söndag 11 oktober 2015

Jag är inte den som är den....och Uddevallahem...!!

Utan har jag klagat eller gjort någonting som inte ses med blida ögon av andra..så är jag inte den som är den..utan kan be om ursäkt..eller när jag har klagat och att allting löser sig..då är jag den första att säga Tack!

Så nu säger jag Tack till Uddevallahem!

Varför då, kanske ni undrar??
Jo som ni vet skrev jag ju att jag hade det så kallt. Så i går skrev jag ett mail till VD:n, och i går eftermiddag när jag var på väg till T, så ringer min mobil..och i andra änden är jouren från Uddevallahem.
Först förstår jag ingenting, men när han sägar att du fryser...då fattar jag!
Så jag fick vända och gå hem igen..och vips var killen här som hade jouren..med två värmefläktar!!
Så snacka om service..och att läsa mail på sin fritid!!

Glad och lycklig satte jag på dessa i morse..och en ljuvlig värme spred sig!!

God förmiddag förresten!!

Här är en mulen, grå och lite regnig dag!

I går hade jag en mys fika med Josefine och Niklas på Lejas!
Efter den blev jag hämtad av T, så åkte vi till IKEA och åt. Kvällen tillbringade jag hos honom.

Så vad händer då i dag?
Jo jag har precis börjat tvätta, sen blir det Prins dop på tv...annars väldigt lugnt tror jag.

Så mina vänner, nu önskar jag er alla, en fortsatt mysig söndag!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej hej :) Det är bra service :) och det är så det ska vara om man är rädd om sina hyresgäster. Önskar dig en trevlig och bra vecka. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika