torsdag 7 maj 2015

Kuling.....!!!

Go kväll på er!!

Ja då var det detta med väder igen..!! Men måste bara skriva att det BLÅSER!! Är kuling varning och det märks!

Det var det om vädret!

Jag säger det igen..är så glad och tacksam över alla ni som läser min blogg! Både gamla och nya..och ni vet att ni är så välkomna hit!!

Hade en slapp morgon och förmiddag även i dag! Åt frukost i sängen som jag gör för det mesta...och som jag verkligen älskar!

Sen vid lunch tid åkte jag till Torp, där Yohanna mötte upp! Så mysigt att ses, var ett tag sedan..så vi satt länge på Espresso House..fikade och pratade...! Blev bjuden...så jag tackar för det!!

När jag sedan kom hem åt jag middag, och efter den blev jag hämtad av T..så åkte vi hem till honom och såg dom sista avsnitten av Vikings. Så bra!! Trist bara att behöva vänta till 2016 för då kommer säsong 4.

Nej nu mina vänner...skall jag snart hoppa i säng, så jag säger...


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika