tisdag 14 april 2015

Namn på postboxen...och ingen elektriker...!!!

Go kväll...denna gråa och regniga kväll!!

Har har regnat mest hela dagen och bara några "futtiga" plusgrader! Vädret varierar verkligen!

Startade morgonen i lugn och ro...åt frukost "uppe" i morse. Brukar ju som ni vet...annars äta den i sängen. Eftersom jag åt frukost tidigt...satt jag även och njöt av en påtår.

Efter frukosten och dusch, gick jag upp på vinden och hämtade lite saker som jag skulle slänga i containern.

Kan ni då tänka er!!! Att på postboxen...satt nu grannens namn. Men visst är det konstigt...att inte innehavaren själv..tagit kontakt med bostadsbolaget?!
Hur som helst..nu sitter namnet där..!

Jag fick en kommentar på förra inlägget, av en kvinna på PostNord..och jag Tackar för den!!

Sen har jag träffat på två elektriker i trapphuset. Dom kommer inte hit denna eller nästa vecka...dom kommer i början av Juni...ha ha.
Vad beror det på...jo det var fel information till oss hyresgäster från Uddevallahem! I bland undrar jag, om inte den ena vet vad den andra gör???

Nog om vad som händer här i huset!!

M-L var här på förmiddagen på kaffe. Sen efter att jag ätit middag, hämtade jag Josefine, och så åkte vi till Torp. Där vi bl a tog en mysfika!!

Nu blir det lite tv-tittande, så jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig kväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika