måndag 12 januari 2015

Blåser det.....???

Om det gör!! Känns som man är tillbaka lite på ruta ett. Alltså den i lördags! Då det regnade och BLÅSTE! Så delar av stan låg under vatten!

Regnat har det gjort i dag, men just nu är det uppehåll, men som sagt det Blåser! Hatar verkligen detta väder!!

Go kväll på er!

Hoppas ni mår bra och har det bra! En del av er har lite snö och en del andra har massor! Jag har ju önskat mej iaf lite! Men just nu känns det som det kvittar!!

I dag har jag fikat med Marianne, och när hon sedan gick satt jag kvar så kom M.L.

Nu på eftermiddagen var Liselott här på kaffe, och sedan har jag bara slappat!

Sitter i soffan och bara har det bra...kikar lite på tv och skall sitta här en stund till!

Så mina vänner, jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Håller med dej att det är inte alls kul när det blåser ! Önskar dej en fin tisdag.Kram Rita

    SvaraRadera
  2. Jaaaa, du, det har då rört på sig, men just precis nu är det lite som vanligt. Många hävdar ju att dom här stormarna har med the global warming att göra, så vi får kanske leva oss att leva med det.
    Från kyrkan och ner till sjön var vi värst drabbade av strömavbrott, det var nästan lite roligt att se.Tvärt så var det slut. Men dom fick igång det igen, dom är duktiga.
    Nu ses vi väldigt snart! Tills dess,
    kramr!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika