fredag 5 december 2014

Mysdagar trots gråväder....!!!!

Go kväll!!

I dag har det varit grått, regn och snöblandat regn.
Men i morse kom det några Stora snöflingor!! Jag har aldrig sett något liknande tidigare!

I går morse, gick jag en promenad till Yohanna och Linas nya lägenhet! Så mysig! Kommer att bli så fint när dom blir klara.

Sen åkte vi till Torp, och fikade på Espresso House, vi hade en så mysig stund! Sen var vi runt i lite affärer. och vi var även på Ikea.

När jag sedan kom hem, slog jag in lite julklappar och sedan hörde Lisa av sig, så jag gick hem till henne och tittade på köket. Eller det som kommit upp av köket! Kommer att bli så bra.
Vi gick sedan hit och åt en macka.

I natt har jag sovit av och till. Gick upp 05.30 ingen idé att ligga kvar. Åt frukost som vanligt i sängen och sedan tog jag en lååång påtår! Underbar start på dagen i lugn och ro!

Sen åkte jag till Ikea och åt brunch, tycker att det är så gott ibland!
Vidare därifrån till Trollhättan, där jag mötte upp Susanne på Strandgatan!
Mysig fika med massor av skratt! Alltid lika trevligt att ses.

Nu har jag landat i soffan en stund, och ikväll blir det Idol. Jag måste ju se vem som vinner!
För mej spelar det ingen roll, dom är precis lika duktiga!! Men håller kanske lite på Mollie.

Så jag önskar er en fortsatt mysig fredagskväll!!

Tänk att ha det så här.....mysigt!!!

Var rädda om er och varandra!!Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Skojar du?! Har det snöat hos dig, så läckert! Då kommer man i stämning. Här är det bara grått igen. Grått och grått. Men vi har fått tillbaka anknytningen till nätet och det är bra. Idag har jag inte varit utanför dörren, det "drog" lite på ryggen, vet inte vad det kan vara, så jag har tjocka sockor på mig och har bara grejat inne. Men jag saknar att komma ut.
    Trevlig afton!
    Kramar
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Ja, de är duktiga tjejerna i finalen!
    Kram och go´natt :)
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Härligt med några snöflingor, jag önskar mig ett par centimeter för här ute på landet hos mig är det bläcksvart den tid då jag är hemma. Vilka mysiga dagar du har haft.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. En fin version av en julklassiker. Jag skulle också vilja ha det så fint som på kortet. Tänk att göra några änglar i snön. Jag höll också på Mollie, men sjunga kan de båda två. Min favorit Josefine blev trea. Trevlig andra advent.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika