tisdag 16 december 2014

Att bli bortskämd....!!!!

God eftermiddag på er, eller skall jag skriva God kväll!?
Tittar jag ut, kan jag tro att det är sent på kvällen, för så mörkt är det!

Tidigt i morse var Lisa här på frukost.....


Efter frukosten åkte jag och hämtade Karin. Vi åkte vidare till Två Fröknar....
 Så mysigt att sitta här och fika!!!
Blev bjuden på fikat, så jag säger Tack igen!! Eftersom att jag alltid kör, så tycker Karin inte det är mer än rätt, att hon bjuder på kaffet! Säger då det, men självklart är jag glad och Tackar!
 Idag var det saffran och apelsinkaka. Jättegod!

Efter avslutad fika och rundtur, så lämnade jag av Karin, och åkte vidare till IKEA. Hann prata några ord med Yohanna innan Lisa kom.

Vi åt middag och tog även en fika, och vet ni vad?! Jo, jag blev bjuden även på det!  Tackar även för det, igen! Snacka om att bli bortskämd idag!!

Nu tror jag faktiskt, att jag strax skall ta och baka några rosenbröd. Jag brukar alltid göra det, bl a inför julen, och då gör jag en julgran av dom! Har blivit en liten tradition!

Så mina vänner, hoppas att ni inte stressar och sliter för mycket nu inför jul! För som jag sagt förut...Det blir jul ändå!!


 Tänk, så mysigt att ha det såhär!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika