lördag 1 november 2014

Jag tänder ett ljus....!!


För min Älskade pappa!!

Tror inte att det gått en enda dag, sedan du gick bort för 4 1/2 år sedan, utan att jag tänkt på dej! Sorgen bleknar, men saknaden kommer alltid att finnas där!

Älskar dej så!


Go kväll på er!

Hoppas att ni har det bra, och jag tror att det är många av er, som tänt ljus på kyrkogården för dom nära!

Min lilla mamma har tidigare, aldrig varit förtjust i detta med ljus på kyrkogården. Men när min pappa gick bort, så ville jag gärna ha en lykta med ett ljus i. Vilket det också blev, och idag tycker hon att det är fint!

Jag minns ju när jag jobbade nätter, just denna helgen. Vi har en kyrkogård här i stan, som ligger precis vid vägen, och jag tänkte alltid när vi åkte förbi, hur vackert det var! Såg ut som om hela kyrkogården brann!!

I dag har det varit en mulen och grå dag. Men ganska varmt! Men nu ikv kom regnet!

I morse åkte Lisa och jag till IKEA, där vi åt brunch. Sedan har vi tillbringat mest hela dagen på Torp. Tittat i affärer och fikat lite.

Nu ikv kom hon hit, på pizza och ett glas Ruby Zin. Måste säga att det är helt klart det godaste rödvin, som jag druckit på länge!
Vi smakade även på Blossas årgångsglögg. Den som har smak av lavendel.Jag tyckte den var sådär.

Nu har jag satt mej i soffan, och skall sitta här lite, innan det är dags att sova. Så jag önskar er alla en God Natt och jag hoppas att ni Sover Gott!!


 Min amaryllis blommar så fint!!


Tillägnar denna till mina döttrar!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika