söndag 3 augusti 2014

Så "lätt" det går.....!!!

Tänk, för några månader sedan hade jag tappat "stinget" för att springa. Kanske att jag behövde denna vilopaus?
Men nu..har jag verkligen kommit in i det igen, och det går så lätt!!
Kanske skulle ta det lite lugnt, men att springa går finemang, däremot att gå..är genast lite problem.

Hur som helst, varannan dag är det som gäller...och det har blivit som ett "gift" att jag måste ut!

Så i morse var det dags...var så varmt redan strax efter 07.00. Ljuvligt att kunna springa med lite kläder!

Sen när jag kom hem, åt lilla mamma och jag frukost. Jag har märkt att jag mår bäst, om jag tar en kopp kaffe och en skål med yoghurt..lite musli..torkade aprikoser, tranbär och några sötmandlar.
Jag har tagit bort smörgåsen, och jag mår mycket bättre! Kan däremot äta en macka när jag varit uppe en stund!

Så efter frukost och dusch...åkte lilla mamma och jag till Snäckan...

 Då blev det en smörgås...så gott bröd....!!
 Var mulet och regnade lite...men helt vindstilla....
Lilla mamma åkte sedan hem...och jag hämtade Josefine, så var vi en tur till Torp. Blev bjuden på fika...Tackar för det..igen!!

Vädret idag...Varmt...sol..regn och lite åska...

I går var det sååå varmt...!!

Lilla mamma och jag gick till Lejas på fm...satt först i solen men vi fick flytta oss till skuggan...

 Blev kaffe och morotskaka...mmmm
Sen gick vi på matmarknaden och lite på stan.
Åt middag på balkongen och bara njöt...!!

Nu mina vänner, önskar jag er alla..en fortsatt mysig kväll...!!

Var rädd om dina vänner...för som DU vet.. det är lätt att mista dom..och så svårt att få tillbaka dom!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika