onsdag 30 juli 2014

" Kyligare" väder.....!!

Hej på er!

Natten har varit sådär..sover ju alltid på hö sida...kan säga att det gick sådär...eller inte alls, i natt!
Hur som helst..03.30 var jag uppe och hämtade Bohusläningen...när jag läst klart den, försökte jag somna om.
Men icke...låg ändå kvar till 06.30. Då gick jag upp, tog på mej löparkläderna, och tänk...idag hade jag faktiskt jacka på mej!
Luften är helt annorlunda idag..inte så varmt och blåser en del. Har iof sig varit en del sol.

Tror att jag kunde sprungit hur långt som helst idag...så det blev en extra runda...! Kan det bero på...både B12 och kortisonet, kanske...
Sprang förbi torget, där det som sagt är matmarknad! Så mysigt!!

Fick några övningar igår som jag skulle göra...kan säga så här. Går inte alls...gör tyvärr..så ont!

Sen efter frukost och dusch, gick jag till Yerba där Marianne mötte upp. Hade en så mysig och trevlig fika...så Tackar för den!!

 I dag blev det hallon och äppelpaj...jättegott!!

På eftermiddagen har jag sedan varit hemma hos Yohanna och Lina på fika. Såå mysigt...satt ute och bara hade det bra!
Tackar ännu en gång för fikat!!

Nu mina vänner, skall jag bara slappa och ha det gott!!
Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!!


 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


1 kommentar:

  1. Aj, aj, aj, att det inte blev bra på en gång. Hoppas det blir bättre i natt och i morgon. Och vilken energikick du måste ha fått.
    Nu har vi kommit tillbaka från svägerskan och middag där. Det var inte alls bara vi utan en massa andra människor men det hade hon glömt säga. Till P sa hon 7 till dom andra ½7, men det funkade i alla fall. Maten var jättegod!
    Nu ska jag dricka en Samarin.
    Natti natti

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika