torsdag 12 juni 2014

Man hinner mycket...på en dag...!!

Hallå där!!
Hoppas att ni har det bra, och att dagen varit finemang!!

Idag fyller min lilla faster 87 år. Är en respektabel ålder!! Hälsar inte på henne idag, utan tar det nästa vecka ist!

Jag gick upp tidigt, i morse. Fixade till mej, och sedan var det dags att tvätta.
Den hann inte torka, utan jag fick pryda min lägenhet med blöt/fuktig tvätt. Jag Hatar det...men vad gör man!

Sedan gick jag hem till T, hämtade hans bilnycklar och sedan åkte jag till Landvetter och hämtade honom. Han har varit i USA i nästan 14 dagar.

När vi sedan kom tillbaka hit till stan, gick jag direkt hem, hämtade min bil...så åkte jag och hämtade Yohanna. Vi tog en fika i sol och blåst på Snäckan! Sååå mysig fika...alltid härligt att ses!!

På hemvägen, stannade vi till och köpte fikabröd...för när jag sedan lämnade av Yohanna...så stannade jag till hos Josefine och Niklas...så blev det fika på deras uteplats! Mys!!
Dom hade fått sin nya soffa....den är sååå snygg!! Blev jättebra!!

När jag sedan kom hem igen...var det dags att ta hand om tvätten. Så nu har jag strukit, och även hunnit äta en macka. Så nu blir det soffhäng resten av kvällen.

Jag önskar er alla, en fortsatt skön kväll!!

 Opps...det dröjer några år...tills nästa gång!!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej Vännen! läste i kapp lite..hm!vilken pratig typ du råkade ut för!! trevligt javisst ibland...men vad f...n! behåll sin åsikt för sig själv..de flesta säger som dig!man visar ofta inte sin värk eller babblar vitt o brett om sina problem,som en del gör..tålmodig du var som satt kvar så länge..jag hade nog gått :)) åter till stundande helg! önskar dig en fin sådan kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika