fredag 13 juni 2014

Fredagen den 13:e......!!!

Go kväll på er!

Idag har det varit en solig, molnig och blåsig dag! Men ganska behaglig värme, ändå!

Startade dagen med en löptur...och när jag sedan kom hem, smakade det sååå gott med...

 Frukosten smakar extra gott, efter en löptur!

Idag har jag träffat Malin, vi gick till Lejas och tog en fika.
Sen hem, hämtade bilen och så åkte jag till Karin.
Vi satt ute och njöt, av solen och stillheten...så ljuvligt!!


 Blev bjuden på ljuvlig hallon och blåbärspaj, med vaniljsås. Såå gott...


 Hem, parkerade bilen, så gick jag till Blomsterkroken där Pia mötte upp. Hade inte hunnit äta middag, så då blev det...


God räkmacka och till det ett glas öl!
Uppskattar Blomsterkroken, dels för deras laktosfria bakverk, men mest av allt, deras service!! Ingenting är omöjligt om man frågar!!
Dom gjorde en macka till mej...med laktosfritt margarin, och bara liiite majonäs och inga ägg! Det kallar jag service till kunden!!

Nu ikv har M-l varit här på en kopp kaffe.

Men nu mina vänner, säger jag...


Så jag önskar er....

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Goaste Annika! TACK för dina rader hos mej:) Mys hos dej förstår jag:) Guud så gott med räkmacka..älskar det..Hoppas lördagen blir fin för dej också..nu ska jag gå till förrådet igen..kraam Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika