torsdag 29 maj 2014

Sommarvärme....!!!!

Hej på er!!

Vilket väder vi haft och har idag!! Strålande sol och Varmt!! Underbart!!!

Skickar en stor Kram, till en av mina goda vänner....som miste sin mamma idag! Tänker på dej!!!

Men börjar som vanligt, med gårdagen!

Startade med att tvätta på morgonen. Gick sedan ut på stan en sväng, pratade lite med Annika. Gick sedan till Lejas, dit T också kom.
Sedan blev det en sväng till Laxbutiken, och ytterligare en fika i solen!

I går kväll var det dags, att  åka till Landvetter och hämta hem döttrarna...kom på..att man kanske skulle överraska dom lite. Så jag frågade om Lina och Niklas ville följa med...vilket dom ville!
Var ljuvligt att se döttrarnas reaktion, när dom såg sina respektive också stå och vänta!!
Tänk...så lite det är som gör det.....

Fick....

Doftar sååå ljuvligt!!

 Åhh...sååå gott!!
Tack älskade Josefine för detta!!!

Efter frukosten och lite fix idag...kom M-l hit..och så åkte vi till Snäckan. Där satt vi i flera timmar...hann med både glass och räkmacka..fniss...
Josefine och Niklas kom också dit...så vi satt en liten stund och pratade. Även T kom dit...han åker till USA i morgon bitti...så jag skall kika till hans lägenhet...bl a.

När jag sedan kom hem...satte jag mej lite på balkongen...ljuvligt...men samtidigt känner jag att det räcker med sol för idag!

Så mina vänner...jag önskar er alla en fortsatt ljuvlig kväll!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika




3 kommentarer:

  1. Hej hej!oj är de redan hemma!! hoppas de haft det bra..inte så dumt med lite presenter förstås :) i dag har vädret varit helt ok inte sådan hemsk blåst i af..må så gott< kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Presenter är alltid lika kul, stora eller små :) Vill önska dig en trevlig helg. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  3. Åh London...känner igen godiset minsann! Ja vilka dagar vi haft i söder.I Stockholm har det regnat bra skrev en vän till mej! Idag lite mer mulet men blir nog bra till slut ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika