lördag 31 maj 2014

Liten ampull......!!!

Hej på er!!!

Idag har det verkligen varit växlande väder....! Mulet...lite regn..men sen vid middagstid..sol och SÅ varmt!!
På eftermiddagen blev himlen mörkblå, och det har åskat lite.

Det som börjar bli en vana nu...är att jag går tillbaka till gårdagen!

Började med att åka till vårdcentralen i Ljungskile. Där fick jag.....


 Som vanligt, en B12 spruta. Tänk att denna lilla ampull, kan göra så gott!! Är lite tråkigt att jag inte kan äta tabletter...för då skulle jag få ett jämt intag av B12. Tål dom tyvärr inte...så då blir det spruta varannan månad, och jag kan säga att när jag får den...så blir det en riktig "kick". Känner när det är dags...för då går kroppen ner sig lite!

På hemvägen stannade jag på Snäckan,  där mötte Susanne upp. Hade som vanligt, en så mysig fika!!
Efter det, hämtade jag Josefine och så tog vi en fika på Torp.

I dag har M-l och jag fikat på Espresso House. Sen åkte vi till Torp en sväng. Jag lämnad tillbaka ljusslingan på Rusta, eftersom den var för inomhus bruk. Åkte till IKEA och nu hade dom fått in solcellsslingan jag ville ha...så det blir jättebra!
Köpte ju en skärmvägg till igår...som jag har satt upp på balkongen...så på den skall slingan hänga!!

Måste bara visa vad jag jag bl a köpte när jag var i Gbg senast! Älskar Edblads ringar....så nu äntligen har jag köpt en.

 Är så nöjd!!

Nu mina vänner, skall jag fortsätta att njuta i soffan!!
Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!!



Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej! åh vilken fin ring!! så stil ren! här har åskan dundrat förbi,så hoppas på utlovad sol i morgon...:) här skall grabbarna i huset ut på fiske kl 0400 "frivilligt"i natt.Men då sover jag :0 ha en fin kväll och Söndag <kram kram Jessica

    SvaraRadera
  2. En ampull och en ring, det är rätta grejer det! Den ringen är du värd! Jättefin. Och så är du ett energiknippe nu då, oj, då.....Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika