tisdag 8 april 2014

Min Älskade Dotter...Grattis på din dag!!!!

Tre veckor innan du var beräknad...kom Du då, Älskade Josefine till världen!

En liten Dotter såg dagens ljus 15.41, och den Lycka jag kände då Josefine...den var obeskrivlig!!
Dessa små gröna ögon, som tittade på mej...ja DU... vilken känsla!

Du har sedan vuxit upp till en Vacker, Intelligent, Stark, Självständig och Modig kvinna...och när jag ser dej idag, skall DU veta...Att jag är SÅ stolt, över att vara din mamma!







" En mamma håller sina barn i handen en kort stund i livet,men för alltid i sitt Hjärta".

Det är precis så det är, och Du skall veta, att vad som än händer och sker i Ditt Liv...så finns jag Alltid där för Dej!!

Älskar dej min underbara unge!! Puss och Kram.../Mamma







5 kommentarer:

  1. Stort Grattis till Josefine , fint val av namn dessutom :-)))
    Kram B

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder ! Grattis Josefine .Ha nu en härlig dag vännen mys och njut på dotterns födelsedag .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Ja visst älskar man sina barn i oändlighet...annars är det nåt som ej stämmer.
    En gång mamma alltid mamma, vad som än händer !!!! (Jag vet)

    Sen e det ju tråkigt att både vi och våra barn blir ett år äldre varje år ;)

    Kram från Anki.

    SvaraRadera
  4. Världens största gratulation till Josefine!
    Hon är ju vacker som sju vårmorgnar och så kom det en här (den inneboende, du vet) och sa, så lik hon är dig! Det du!
    Idag lever vi i dimman igen och regnet, det har piskat ner hela natten, sägs det och det syns, det rinner ner för berget.
    Du ska verkligen vara stolt över dina fantastiska döttrar! Hade man vetat att man möjligen skulle kunnat få sådana så hade kanske t o m jag försökt!!
    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Så vacker dotter du har!!! Stort grattis till henne!

    kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika