tisdag 18 februari 2014

Vinterväder...och fika..givetvis!!

Go kväll på er!!

Alltså vilket väder det varit och fortfarande är!! Har snöat en del idag..men är ju så blött, så det lägger sig inte!! Tack och lov!
När det inte har snöat har det regnat. Så det ljuvliga vårvädret som var igår, byttes snabb ut mot, vinter/höstväder!!

Vad gjorde jag  igår då...?? Jo fikade med Marianne, annars var det en lugn dag!!

Känns inte som jag sovit någonting i natt! När klockan var 04, gick jag upp och hämtade tidningen..läste den..och somnade nog vid 05...
Sen ringde klockan strax innan 07. Då var jag sååå trött!!
Men bara att gå upp, och ner i tvättstugan.

Sen åt jag frukost i lugn och ro.
När tvätten var klar, tog jag en promenad hem till Anki.

Där var det mysfika som vanligt...

 Ni tror nog inte, att jag gör någonting annat än att fikar...
 Vilket iof sig stämmer till en del! Det är ju ett sätt för mej att komma ut, eftersom jag är hemma varje dag, och då måste jag hitta på någonting!!

Nu på eftermiddagen har Pia varit här en sväng, och nu har jag landat i soffan med en kopp varmt vatten och en macka!

Så jag önskar er alla, en fortsatt skön och slapp kväll!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Du gör helt rätt som går ut och fikar! Skulle jag också gjort om det inte varit 4 mil till närmaste café. Men snart, bara det börjar våras. Och solen börjar värma! DÅ Du! Då blir det fika på brosteget.... hihihi!

    Hoppas du får sova bättre inatt!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  2. Klart att man behöver vara social om man går hemma ,Annars klättrar man ju på väggarna !!!Låter som en kanondag .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Lite silverte så här på kvällskvisten, ja, det piggar kanske upp.....Inte det, nej. Jag sitter här och scannern går för fullt. En laddning diabilder går på 4 minuter och då kan jag kommentera!
    Ja, vilket trist väder idag. Snöstorm nästan i morse och sen pissigt (ursäkta) regn, det var så vått, så vått och hunden var go' när jag kom in....du vet ju!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Hej Annika! Låter gott med fika( Även om inte jag kan det för mycket)Men det är ju socialt och man kan ju bara ta kaffe eller te också:) Jag unnar dej det verkligen ♥ Ha en fin onsdag också! Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika