söndag 9 februari 2014

Söndagseftermiddag....!!!

Hej på er, därute i cyberrymden!
Hoppas att ni har det bra, och att helgen varit lugn och skön!

Idag är en mulen och grå dag. Regnar gör det också av och till..och som sagt..inte mycket snö kvar. Vilket är skönt!

Vaknade vid 04 i natt...klarvaken! Ja vad gör man då? Äter frukost..ser på tv..eller vad? Nej, jag tog min bok, och låg och läste en bra stund.
Jag vill ju faktiskt sova..när det är natt!

Hur som helst, efter frukost och lite tv tittande, åkte jag och hämtade Yohanna. Vi tog en fika på Torp, sedan handlade jag lite, och sedan körde jag henne till jobbet.

Därifrån åkte jag hem till Anki med en sak som jag hade köpt, och Tackar..där blev jag bjuden på kaffe!!

Nu har jag varit hemma en stund, sitter i soffan och tittar på OS. Tycker just vinter OS är så kul!
Nu skall jag kika på skidskytte och senare blir det konståkning!!

Så mina vänner, jag önskar er en fortsatt mysig söndag!!




Tycker att dessa killar, är helt fantastiska! Låten är inspelad på Hållö, utanför Smögen.

Tänk nu är det ett tag sedan det var nyår, och som du började skriva på din årsbok! Antar om du bläddrar tillbaka, även om det bara gått någon månad..så har det ändå hänt en hel del!
Tag fram din bok, bläddra fram till dagens blanka blad, fyll det med sådant DU vill fylla bladet med, och inte vad någon annan vill!
Som DU vet, har DU en egen vilja, och livet är ditt!! Så vad det skall bli av livet och dagen, är ditt eget beslut!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


4 kommentarer:

  1. Ja här regnar det och är mulet också .Men du verkar ha en mysig söndag .Ha det gött vännen .Varmaste kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Hej! ja då vart det ny vecka igen :)) o nya tag för min del,hu vad segt med dessa snuvor! men som sagt nya tag! här är det grått i dag,men i af milt,kanske skall man åka och köpa en bukett tulpaner,det piggar alltid upp :) må så gott! kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Hej Annika! Lät som en ganska bra söndag (förutom detta med nattvaket då) Guud så jobbigt det är när man inte får sova! Ja när jag blickar tillbaka tror man knappt det är sant så gott jag mår om jag jämför sen två månader tillbaka för då låg jag inne, 10 dec!Nu har jag traskat 50 min med stötstavarna,precis slut!:)) Kraam på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  4. Och nu är det redan måndag igen......Jag kan berätta att jag sovit som en stock i natt, och alldeles för länge. Det tar på krafterna med gäster hela helgen, det kanske är det som är felet, vi har det för bra du och jag, vi får skaffa oss ett stressigare liv....njäääeee, vill inte det heller.
    Nu spöregnar det här. Och hunden skall gås....det blir alla regnrockar och sånt.....sen lägger jag mig nog i badet en stund. Vi hörs, och stor kram!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika