torsdag 13 februari 2014

Att fira en dag innan...!!!

Hej på er!

Idag har det verkligen varit ett konstigt väder!! Det har snöat...regnat..och kan ni tänka er..nu skiner SOLEN!!
Vet knappt hur man stavar till sol, längre!!

Har äntligen..ringt och beställt tid för service på min lilla bil! Har tänkt göra det lääänge, men konstigt nog, har det alltid kommit någonting annat i vägen..hahaha


Köpte röda tulpaner igår...behöver ju inte vara just rött till jul!! Passar ju bra, inför morgondagen!!


Åt frukost tidigt i morse, jag tycker ju att det är så mysigt att äta, just tidigt på morgonen!  Sen grejade jag lite, och så var det dags för en påtår!!

Eftersom det väl inte har ungått er, att det är Alla Hjärtans Dag i morgon. Så passade jag på att fira en dag innan!
Visst kan man väl fira i flera dagar..!!


När jag ändå visar blommor. Så varför inte visa mina ljuslyktor...dom står iof sig i skåpet, men idag tog jag fram dom..(en liten stund)

Anki har varit här på fika, som jag brukar skriva...så är det Alltid lika mysigt att ses!!

I dag kom brevet. Fick ingen tid, utan dom ringer mej dagen innan. Däremot är det ju lite andra papper med...fniss.
Hatar att duscha med Hibiscrub!!Men men, det skall ju göras innan operation!


Nu mina vänner skall jag fortsätta titta på Os och skidskytte. Efter det blir det konståkning!

Önskar er alla en fortsatt mysig dag!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Underbart när man får stryka över saker från to do listan.Fina blommor .Ha en skön kväll rara du .kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Puss på dej på alla ♥ dag! Ja vi firar liite ikväll jag o mannen ♥ Han ska få tulpaner,hihi smart drag va? Fina bilder du visar oss / Gunilla ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika