torsdag 9 januari 2014

Mysdag...trots ösregn..!!!

Go kväll på er!

Säger bara ösregn..och ingenting mera!!

Idag har det nog varit mörkare än mörkast..vet inte ens om det blev ljust någon gång under dagen!
Så vad gör man då?? Jo man förgyller givetvis sin dag..vilket jag verkligen gjort!!

Först på förmiddagen hämtade jag Yohanna och så åkte vi till Torp. Började med fika i lugn och ro på Briggen. Sedan gick vi och tittade lite. Jag köpte bl a ett par t-shirts på Gina Tricot. Sen har jag letat länge. efter en kandelaber att ställa på golvet..och idag...

 Så äntligen hittade jag den!

 Blev så bra, och så vackert när jag tände den förut!

Lunchade gjorde vi på...
Är väldigt väldigt sällan jag äter sådan här mat. Äter Aldrig hamburgare utan alltid fisk! Vi har ju fått MAX till Torp, vilket jag är glad för!!
Så skönt att veta, att det jag äter är laktosfritt!
Efter maten körde jag hem Yohanna. Tack  älskade Yohanna för en såå mysig dag!!!

Åkte sedan vidare till Karin. Denna regniga eftermiddag var det så mysigt att åka dit...blev bjuden på "gofika" med bl a mandelmusslor..fyllda med grädde och frukt...mmm

Jag har alltid bakat mandelmusslor till jul. Men förra året var första gången som jag inte gjorde det! Vad det beror på? Jo..hur få jag än gjorde, så fick jag alltid slänga några. Ville ju inte äta dom i mars tex..hihi.

Nu mina vänner skall jag ta en macka..se lite på tv och bara njuta! Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

9 kommentarer:

  1. Så snygg kandelaber! =)
    Mina döttrar jobbar extra på MAX på Arlanda. Jag äter inte heller så ofta på de där hamburgerkedjorna, men om jag ska göra det, så väljer jag helst MAX. För att det faktiskt är godast ;)
    Kram på dig vännen!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Vilken himla snygg kandelaber ! Tack ara du för din kommentar den värmde .Ha det bäst fina du .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Åhh, det är ju så himla fint med sådana där supermaffiga kandelabrar som man kan ha på golvet! Kan tro att du var lycklig! Och mandelmusslor... Hur gott är inte det!!! Har tänkt tusen gånger att göra, men det har inte blivit av än. Kanske är dags snart... :)

    Kram kram
    Petronella

    SvaraRadera
  4. Bra ordspråk! Jaa hade en sån kandelaber,gav bort den när vi flyttade hit! Så kan det bli! Jaa detta mörker blir man ju tokig,här regnar det på andra ställen snöar det...Kramelikram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Jättefin kandelaber :) Jag köpte en trearmad på Lagerhaus till jul som jag har på vardagsrumsbordet. Trevlig helg vännen :) Kram Katarina.

    SvaraRadera
  6. Vilken ståtlig kandelaber! Den måste bara vara underbar med ljusen tända. Jättefin!

    Ha en mysig helg i skenet av ljusen! :o)
    Kramar
    Monika

    SvaraRadera
  7. Hallojsan!
    Vad kul att du kikade in hos mig..Har varit såå lat med bloggandet under hela hösten men har bestämt mig för att starta upp det igen--är ju såå roligt med kontakten man får här!

    Vilken härlig utflyktsdag du hade igår med dotra...såå mysigt att bara får råom varandra en stund.

    hoppas att du får en mysig helg nu!
    Varmkramen ifrån Sanne

    SvaraRadera
  8. Åhh nu sitter jag här o gråter....tack gulliga du för kommentaren hos mej♥ kram fina Annika♥》Gunilla

    SvaraRadera
  9. ... börjar från slutet... Så sant, så bra ord, det skulle många få läsa, Tack.
    Vilken vacker kandelaber, skulle vilja äga en sån också, tänk att bara bära med den där man ska vara, blir ju mys på en gång.

    Önskar dej underbara dagar
    Kram
    Margaretha

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika