torsdag 26 december 2013

Annandagen...och är det möjligen Vår..???

Go kväll på er, mina kära bloggläsare!

I dag funderade jag när jag gick ut...är det verkligen December, eller är det snart en Vår??
Då förstår ni vilket väder vi haft! Grått iof sig, men vindstilla och såå underbar luft!

Så vad har jag då hittat på denna Annandag?
Lilla mamma och jag åt frukost i lugn och ro. Sedan åkte vi till Torp en sväng. Trodde att det skulle vara så mycket folk, men icke! Så vi fikade och gick i lugn och ro. Efter det en sväng till IKEA och efter det som vanligt!! BlomsterLandet!
Lilla mamma åkte sedan hem.

Jag har städat...dammat. tvättat golven o s v. Var SÅ nära att jag plockade bort julsakerna men hejdade mej...lite!
Så jag väntar nog till Nyårsdagen!

Annars en lugn dag! Sitter nu här i soffan och bara har det bra!

Så mina vänner, jag önskar er alla en fortsatt skön kväll!

Nu var det kanske längesedan du skrev i din bok!? Men har DU tänkt på en sak...!? Det är bara några få blad kvar i din bok. Sedan är det dags...att börja på en ny!
Tänk, att DU snart fyllt boken med 365 sidor, och jag kan garantera dej, att när DU bläddrar tillbaka..så tänker DU säkert...var tog detta året vägen?
Men glöm aldrig bort en sak...Boken är ditt Liv..och DU fyller sidorna med det som DU vill! Ingen annan skall varken leva ditt liv, eller sitt eget, genom dej!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej Annika! önskar dig God fortsättning ..nä!! julsakerna får stanna liite till :) men hade nog känts mer kul! om snön låg vit om taken! låter som din Jul varit fin ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på helgandet!
    Och vilken fin julafton ni hade, så mycket god mat jag ser, vacker tårta och en hel lång räcka med läckerheter.
    För att inte tala om julklapparna, det var inte dåligt och vilken fin present du fick av dina döttrar - det kommer att bli härligt! Välj ställe med omsorg!
    Jaa, annars, det stormar och det regnar och idag har jag nästan sovit bort dagen, jag är trött. Men imorgon kommer det gäster med barn så det gäller att vara laddad igen.
    Ha en finfin helg och stor kram
    Agneta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika