fredag 15 november 2013

Mys fredag....eller fredagsmys...!!

God eftermiddag!

Gråväder även idag, och som det blåser!! Riktigt skönt att vara inne, tända massor av ljus, dricka en kopp kaffe och bara ha det gott!!

Efter kaffet i morse, blev det en tur till IKEA och frukost där. Kanske inte så mysigt, men jag gillar att åka dit ibland och äta just frukost!!
Efter frukosten blev det en tur till Peugeot, där jag kikade på den nya 308:an en riktigt fin bil, och interiören var sparsmakad, vilket verkligen är min stil!
Byta bil? Nej, det är inte aktuellt, har ju en ny 208 men det är alltid kul att titta lite!

Sen hem, gick en sväng på stan och mötte sedan upp T så vi gick till Yerba. Jag åt middag där, riktigt gott!
Kände inte för att laga någonting idag, och då är det gott, att ibland kunna äta ute!

Resten av dagen och kvällen skall jag bara ta det lugnt...kanske kika lite bland mina julsaker och kanske, en gång för alla få lite ordning!!
Är övertygad om, när jag sitter där och tittar, så kommer jag på..men, när har jag köpt det här o s v...fniss

Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig fredag!!


Tänk på dessa ord!! Ibland är det så lätt, att det halkar ur ord, ur din mun, som DU kanske inte alls menade att säga!
Det kan vara, som DU säkert redan vet, svårt att ta tillbaka några ord, som redan är sagda!

Var rädd om dej och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Vad mysigt det låter att käka frukost på Ikea.Härligt att äta ute i bland så man slipper fixa själv.Ha en mysig kväll rara du .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Så sant det du skriver man skall verkligen vara rädda om varandra,
    önskar dig en fin helg kram.

    SvaraRadera
  3. Hihi söt Bild, och tänkvärda ord! Mysigt att åka och äta frukost så där. Hoppas helgen blir fortsatt fin. Kram

    SvaraRadera
  4. Läste förra inlägget och såg att du varit på två fröknar. Dit har jag varit på väg miljoners gånger men det har alltid varit stängt. Kanske vi kunde ta nästa fika där och titta på julsaker.....om det är att rekommendera alltså.
    Vi kan väl se framöver!
    Julsakerna har jag börjat tänka på och jag har för mig att jag sorterade och gjorde en totalsanering när jag ställde undan det efter förra julen, men jag är inte säker!!
    Kramar från soffan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika