torsdag 14 november 2013

2 Fröknar...och November grått....!!!

Go kväll!!

I dag har jag haft en grå skala, vad det gäller vädret! Har även varit inslag av regn och blåst. Med andra ord, ett typiskt Novemberväder, när det är som gråast!

Började dagen, med frukost i lugn och ro, kikade lite på Nyhetsmorgon och bara hade det gott!
Efter frukosten åkte jag och hämtade upp Karin, så åkte vi till 2 Fröknar.


Här satte vi oss, för att fika...


 Ljuvlig blåbärspaj....


Det var så mycket fint, och en del fina julsaker!

 Köpte två små tomtar eller vättar....

Sen kunde jag bara inte låta bli dessa ljuvliga änglar.....
Efter fikat och mycket prat, var det dags att åka hem.

Grejat lite här hemma, och om en stund skall jag gå hem till Lisa.

Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Vilket härligt ställe att tillbringa en stund på. Pajen ser så underbart god ut. Mums!! Jag hade heller inte kunnat motstå de ljuvliga änglarna och vättarna.

    Ha en skön kväll

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Så mysigt fik, där skulle jag trivas, vättarna är ju bara såå fina.

    Önskar dej underbara dagar
    Kram Margaretha

    SvaraRadera
  3. Min dag började som din! Frukost i lugn och ro samtidigt som Nyhetsmorgon. Men sen kom regnet så jag stannade inne.
    Vilket mysigt ställe ni var på!

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  4. Åh! Så mysigt där ser ut! Härlig dag som lyser upp även fast vädret är grått. Här har vi haft samma väder som hela veckan. Kallt, full vinter och sol. I like it! :o) Det är sååå vackert!

    Mys o Må och trevlig helg!
    Kramar
    Monika

    SvaraRadera
  5. Hej Annika! vet du vad?! varje gång jag kikar in här blir jag fika sugen hi hi konstigt va!! just nu puttrar ungsstekta kotletter i ugnen med god sås..kanske en kladdkaka på det om jag is! Trevlig helg ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Åhh vilket mysigt ställe! Fina små saker du inte kunde låta bli:) Jaa är så glad att jag orkade genomföra denna resa,var ju på gränsen.Hade ju lite tabletter som höll det i shack lite fast nu får jag ej använda dom o då kommer det tillbaka:(( Är lessen för det men dom ska ringa i em o säga vad som ska göras...Jag shoppade en hel del till mej själv av pushning av dotter o sondotter:) Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika