tisdag 22 oktober 2013

Två dagar...i en....!!

Visst är det praktiskt...att kunna köra ihop...två dagar till en....!! Det kan man ju göra...iaf här på bloggen...:-)

Förresten...Hej på er...!!

Här har varit ett par mulna...gråa..och regniga dagar...! Men kan ni tänka er..nu har det klarnat upp...och är +15,5c...helt otroligt....!!
Temperaturen skiftar...må jag säga!!

Igår var jag hos Karin...bara så mysigt...och sedan på kvällen var jag hos Pia....!!

Idag...började jag dagen med frukost i lugn och ro...satt och myste med påtåren läänge!
Sen var tanken...igen!! att jag skulle bakat....hade bl a planerat att baka vörtbröd...blev så sugen på det igår...!

Men se...när jag satt där med min andra påtår...så smsade Yohanna...och undrade vad jag gjorde...?
Så i stället för  att baka... ville jag självklart umgås med min äldsta dotter!!!
Hämtade henne...vi åkte till Torp...fikade på Briggen...kikade runt lite...och sedan blev det IKEA...igen!!

Väl hemma igen...hade jag fått lapp..om att nu är "fibern" installerad...så nu har jag ringt Com Hem...och sagt upp mitt abonnemang....får se vad jag skall välja ist!

Sitter just nu...och funderar på...skall jag gå och baka eller inte...?? Om det inte blir vörtbröd...kanske det blir ngn kaka...eller lussekatter...också någonting som jag är sugen på...!!

Så nu mina vänner..skall jag fortsätta fundera...önskar er alla...en fortsatt ljuvlig dag!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


6 kommentarer:

  1. Så härligt du haft det och så varmt det blev...underbart :-)
    Här är tristare väder 5-10+ och regn...bbrrrr...
    Var rädd om dig du med vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  2. Låter som du har härliga dagar! Ja i bland blir man så sugen på att baka .Luktar ju bara så underbart och smakar så gott. Ha en skön kväll fina du .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Härlig dag du haft! Du gjorde helt rätt i att strunta i baket :o)

    Jag har haft sån energi idag så jag knappt kan tro det själv. Tänk vilka underverk några få timmars sammanhängande sömn kan göra :o)

    Vet du? Om tar det som mätaren visade här hos oss i morse så skiljer det mer än 30 grader mellan här o där. Nog är det avlångt vårt land :o)

    Kloka ord! Jag lär mej från dag till dag att leva just i detta fantastiska NUET. Det är underbart!

    Må så gott bästa Du!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  4. Gokväll,tack för hälsningen till syrran ♥ Jaa idag hoppas jag att allt vänder för mej! Allt har gått bra iallafall,så nu är jag en hejare på sprutor! Mmm..låter såå gott med bak! Kramelikram ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  5. Hej så här på Tisdags kvällen..förra året så här dags bakade jag en halv sats lusse katter..bara för jag blev så himla sugen :)) blev det bak måntro?! ha en fin vecka! kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Ja på min blogg kör jag ihop månader...fy så tråkig jag känner mig..tur det händer härliga saker hos dig hela tiden..
    Va rädd om dig
    kram wivi

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika