torsdag 26 september 2013

Minus grader...och löpning...!!

God eftermiddag..!!

Då var det...åter igen så jag inte trodde mina ögon...!!
-0,1c i morse....och jag skulle ut på löptur...igen...brr...på med underställ...polotröja...träningsoverall...och vantar...!
Kallt var det...men jag frös inte...och luften var ljuvlig! Men oj oj...så trött jag blev...fick gå delar av turen...


Efter löpturen..var det så skönt med en varm dusch och frukost...och ni skall bara veta...att idag smakade frukosten extra gott...!!

Åkte sedan och hämtade Karin...blev ett besök på Två Fröknar...

 När jag lämnat av Karin...åkte jag vägen om IKEA..pratade lite med Yohanna...och när jag skulle lämna IKEA smsade jag Ann-Louise...så då bestämde vi oss för, att åka till Snäckan...

 Dessa vackra stockrosor...står vid ingången...så ljuvliga....

 Blev en god macka där...kände att jag behövde ha någonting i magen....


Nu har jag varit hemma en stund...och jag skall bara slappa resten av kvällen! Se lite på tv...tända lite ljus och bara ha det gott...!!

Så mina vänner...jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll...!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Ja nu börjar det bli kallt på morgonen .Låter som en härlig dag.Önskar dej en skön kväll fina vännen .Kram Rita

    SvaraRadera
  2. Go kväll Annika! ja här var det till att skrapa bilrutan redan i går morse!! tycker det är väl tidigt..riktiga kontraster mellan frost o sen alla blommor som fortfarande ståtar..ha en fin helg om vi inte hörs< jag jobbar ju :o kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Ja kylan känns då allt!
    Tack för söta ord♥

    önskar dig en mysig helg
    ♥kram wivi♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika