måndag 8 juli 2013

Så ljuvligt....!!!

Väder vi har...sol och varmt..precis i min smak!!

Lilla mamma och jag startade dagen med frukost på balkongen!! Det är tyvärr inte ofta man kan göra det..så det gäller att passa på!!

Efter det gick vi på stan...tog en fika på Lejas....

 Kaffe och morotskaka.....

Vi gick lite på stan och hamnade till slut på museet....!
Där var en otroligt intressant utställning...som heter Kustland och handlar om Bohusläns skärgård..!!


 Efter detta besök...packade lilla mamma sin väska..och åkte hem!

Sen har jag suttit och njutit på balkongen...det är +23c i skuggan och säger det igen...det här vädret passar mej perfekt!!

Så nu mina vänner skall jag fortsätta njuta...och jag hoppas att ni gör detsamma!!


(bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Jaaa njut! Här är det blåsigt, grått och kyligt. Det enda positiva är att det inte är några mygg ;O)
    Jag hoppas att veckoslutet bjuder på bättre väder då det är marknad, artister och lite annat skoj här. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. Härligt härligt med sommarvärme!
    Kram på dig!
    /Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika