tisdag 9 juli 2013

Njuter.....!!!

Av väder och vind...det gör jag!! Sol..blåst..men varmt...säger det igen!! Älskar detta väder!!

Vaknade tidigt...gick upp tog på mej löpar kläderna och gav mej ut! Så skönt när jag inte behöver ha massor av kläder på mej..!!

Sen hem avnjöt en god frukost...satt lite på balkongen...och sedan var det dags för tvätt! Ingen rolig tid att börja tvätta 11.30 men vad gör man...bara att rätta in sig...efter lediga tider!

Sen gick jag till Lejas, där jag mötte upp min vän på en fika...och även älskade Josefine kom dit!
Vännen var med en stund..innan han skulle till jobbet...men Josefine och jag satt kvar en bra stund..och bara hade det gott!!

Sen hem...ätit middag...strukit...och om en stund kommer Lisa hit...får se om det blir kaffe eller ett glas rött...eller båda...hi hi...
Gäller ju att njuta av tillvaron...." Det ska va gott och leva...."!!

Nu mina vänner...önskar jag er alla..en fortsatt skön tisdagskväll ..!!

Kom alltid ihåg...Att blicka framåt...och inte bakåt! Vi kan likna det vid en bil...Tänk så stor framrutan är..och det är just Framtiden...och så liten backspegeln är...för det är ju Dåtiden!!!
Så lev och tag vara på NUET!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Nog ska det va gött att leva alltid. Men istället för vinet tar jag lite cider, hihi.
    Hoppas du har en skön kväll efter din fina dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika