torsdag 4 juli 2013

God morgon...där ute...!!

Börjar med att önska och hoppas att Yohanna och Lina får en underbar semester i Kemer!!!
De åkte tidigt i morse...och jag kan tro..att dom får det varmt och skönt!!!

Här behöver jag inte skriva någonting om vädret...för det är precis som den senaste tiden...mulet och grått!

Har avnjutit en god frukost och läst GP i sängen. Ännu en gång...älskar att börja dagen så..!!
Vad händer då här annars i dag..??
Skall träffa Josefine en sväng i eftermiddag...vi skall ses på Briggen och ta en fika. Annars blir det nog en lugn dag...bara ta dagen som den kommer!

Det är nog någonting som jag skulle bli bättre på...kanske..:) att ta just dagen som den kommer!
Eftersom jag är en rastlös person...så mår jag bäst...när jag har massor av saker planerade!

Så vem vet...vad som mera händer i dag...!!

Nu mina vänner...önskar jag er alla...en fortsatt ljuvlig torsdag!

Sätt dej tillrätta i soffans hörn..tag fram din "Dagbok"..bläddra tillbaka lite...och se vad som hänt i ditt liv..sen i Januari...
Jag antar att det hänt en hel del...kanske både glädje och sorg! Det viktigaste när du bläddrar tillbaka..är ju att det är ditt liv det speglar...

Sen skall DU komma ihåg...Det som har varit...Det har varit...och Det kan vi inte göra någonting åt...utan det viktigaste är...!!
Att du blickar framåt...och att du gör det bästa av varje dag...för som DU redan vet...det är DU som är manusförfattaren till ditt liv...och det gäller...att DU lever det...Här och Nu!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Åh va härligt med värme för tjejerna! DEN bör komma snart annars vet jag ej vad! Jaa jag fick oväntat kaffebesök här i morse,en väninna som jag ej träffat sen kortkvällarna. Hoppas du får en gofika med dotter:) Kram på dej / Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna att tjejerna får en underbar och varm semestervistelse!
    Så fint du avslutar ditt inlägg så tänkvärt och klokt...jag blir alldeles lycklig och varm av att läsa det.
    Önskar dig många fina sommardagar, du fina.
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  3. Nu är det lördag och solen skiner, jag hoppas den skiner på dig också! Jag sitter här och tittar på bloggar innan det är dags för familj med tre små flickor att anlända. Jag hoppas vi kommer att sitta på altanen och ha trevligt men jag skall även göra deras deklarationer......tralalala!
    Ha en fin dag,
    Agneta kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika