onsdag 12 juni 2013

Hej svejs.....!!

Nu är jag här igen...! Värst vad jag bloggar...hi hi...

God förmiddag på er! Hoppas allt är bra, och att ni sovit gott i natt!
Här startades morgonen tidigt....som dom flesta mornar...startade jag med frukost i sängen...sen blev det en lååång påtår!

Som jag alltid brukar säga...Underbart att starta dagen så!

Det vackra vädret...som skulle vara även idag...lyser med sin frånvaro! Här är mulet..och att det blåser, behöver jag väl inte säga!
Tror att jag får göra en efterlysning på solen! Den skulle ju även varit här...hela dagen igår!

Så vad händer idag då?
Jo...om en timma skal jag träffa Lina och ta en fika. Ännu en gång...jag är sååå glad att kontakten mellan mina döttrars respektive och mej..är så bra!!

Efter det..kommer Anki från Gbg med tåget...så då skall vi ses. Var ett tag sedan...så det skall bli såå trevligt!

Resten av dagen...får jag se vad som händer...

Jag önskar er alla, en fortsatt underbar dag!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika