tisdag 11 juni 2013

Go kväll....!!

Brr...inte kan man tro att det är den 11 juni...! Fy så kallt det är....vädret är grått..blåser...och är såå kallt i vinden!

På förmiddagen var det sol...sedan har det verkligen varit växlande!

Började morgonen med en löp tur...härligt! Känns som om jag börjar komma in i träningen igen...och att jag springer varannan dag..och då på morgonen. Tycker det är skönast...gå rakt upp ur sängen...på med kläderna...springa en sväng...sen hem...dusch och god frukost! Perfekt!

På förmiddagen kom lilla mamma...vi fikade..och sedan gick hon till frissan...kom sen hit och åt middag...innan hon åkte hem.
Lilla mamma var lite melankolisk idag...tror att hon tänkte på lilla pappa...är tre år sedan idag...som han begravdes!

Sen har jag tvättat och på em träffade jag Ann-Louise på Yerba...vi satt ute...men det blev så kallt...frös när vi gick hem...

Nu har jag landat i soffan och här skall jag sitta en stund....så jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!


Tänk...när DU i morse tog fram din bok...och bläddrade fram till dagens oskrivna blad..då har DU nästa skrivit din bok, och fyllt dom tomma bladen.. i 6 månader....
Jag hoppas när DU bläddrar tillbaka...att det är ditt eget liv DU skriver om....sen säger man ju...att man aldrig skall blicka bakåt...utan bara titta framåt...
Visst stämmer det...ditt liv är ju här och nu...och framåt...och inte bakåt..eller att man håller på att älta...det som varit!
Gör man det...så är det så lätt att glömma dagen i dag...och det är just den...Dagen i dag...och dagarna framåt...som DU skall göra till dina bästa!

Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Nämen trodde du skämta!! Här underbart väder,hala dagen till och med! Är ju inte så långt till Uddevalla,men där ser man...Ja idag har det varit tur hos pappa,åhh ser att han tacklar av allt mer MEN ändå är det krut i honom:) Förstår din mamma...Ha en go kväll vänen ♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika