måndag 27 maj 2013

Måndags morgon....!!!

God morgon...!!

Vaknade tiiidigt...vid 03.30...av vadå...?? Jo dessa småfåglar som håller hov...!! Sover med öppet fönster...så jag kan säga att dom hörs...lyckades somna om...men vaknade efter en stund igen...av vadå...?? Jo..måsarnas skrik...säger då det...!!

Ja...ja...man skall inte klaga...eller jo...på måsarna gör jag det...hi hi...!!

Morgonen har varit mulen..och grå..och det har regnat en del i natt. Men nu försöker solen...ta sig igenom allt det gråa...får se om den lyckas...! Nästan ingen vind..och ca +17c.

Startade morgonen..med frukost i lugn och ro....sedan tog jag en lååång påtår...tänk ännu en gång...! Ljuvligt att börja dagen så!

Vad händer då mera idag....jo..jag skall luncha med Marianne..och efter det... fika med Anki.
Så ser dagen ut.. idag....!
Som ni redan vet...gäller det ju..att förgylla sina dagar...och göra det bästa...av varje dag!!!

Önskar er alla..en fantastisk måndag.....!!




 Precis så här är det...och det är ungefär så jag försöker leva...."Att man skall se möjligheterna..istället för hindren"..!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika






5 kommentarer:

  1. Åh vilket härligt inlägg! Att vara positiv kommer man långt med .Önskar dej en fin start på nya veckan fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Härligt positivt och hoppfullt skrivet!! :)

    Önskar dig, du underbara, en fin vecka i majsol och tack för att du hälsar på hos mg så ofta...det värmer så otroligt ska du veta <3

    Kram Lollo

    SvaraRadera
  3. Positiva tankar är så sköna att höra, man kommer liksom in i samma trall när man läser orden.

    Idag är det inte lika fint som det var i helgen, inte, men det gör inget. Det spöregnar i alla fall inte så det blir ut som gäller!

    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Så är det och du är en kämpe. Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Hej! här blev det en lunch med min ena goda vän i dag!visst är det härligt att börja veckan med just vänner!! ha nu en go kväll ♥ kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika