torsdag 27 december 2012

God morgon, på er alla...!!!

Idag..eller ännu så länge...ser det ut, som om det är.. en tung vit slöja som ligger över hela huset,
Så dimmigt är det ute...men jag tror..att det kommer att bli en solig och fin dag!!

Nu har jag avnjutit frukosten och sitter här i soffan..i morgonrock..och bara myser!

Skall om en stund, åka till BlomsterLandet..och köpa dom obligatoriska..tre röda rosorna..som jag sedan, skall lägga på min pappas grav!

Lilla pappa...jag hoppas att du satt där på ditt moln..och tittade ner på oss..hur vi hade det på jul!
Eller..jag vet det!! Du var med mej hela julen..och inte bara då..utan du är Alltid med mej..oavsett om det är jul..eller inte!!

Sen efter BlomsterLandet.. skall jag åka och hämta Josefine och Niklas..för vi skall åka vidare till kusten..och min lilla mamma.

Sen ikv..skall jag nog hem till min vän..tror jag!

Glöm inte att titta på 4an ikväll om du har möjlighet...det är "Min stora gala"..beundrar alla dessa barn som är så sjuka..och ändå har detta drivet..att vilja leva!
De är värda all uppskattning och uppmärksamhet...och det är helt fantastiskt ...att Min stora dag..finns!!

Så mina vänner...!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag..oavsett om du jobbar eller är ledig!!

Sätt dej tillrätta..tag fram din bok..och du skall se...att det är Bara.. några få blad kvar i den!!
Tänk..nu har det snart gått ett helt år..och DU har fyllt den med..det som DU har velat..!!
Bläddra tillbaka lite...och se..så mycket.. som ändå har hänt..under året... !! Kanske både glädje och sorg..men vi kan alla vara överens om...att det är Din bok..och DU har skrivit den..som DU vill....
Gör så..även idag..fyll dagens blad..med bara det..just DU vill..och inte det någon annan förväntar sig..att DU skall göra!!!






 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika







1 kommentar:

  1. Kram på dej gumman ♥ tack för dina så rara rader hos mej ♥ Ha det gott Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika