lördag 1 december 2012

1:a Dec....!!!

God eftermiddag..på er mina vänner...!!

Ja tänk...nu är vi inne i Julmånaden...!! Var har hösten..egentligen tagit vägen....???

Haft en underbar morgon..i lugn och ro...!! Tyckte det såg lite kallt ut...tittade på termometern..och den visade nästan -9c....!!
Har varit en del sol idag..bara såå ljuvligt..men som sagt..varit kallt!!

Fixade lite här hemma...sen skulle jag fikat på stan.. med min vän..men det blev ingenting av det...!!
Så nu har jag bakat ist....!!
 Jag har gjort...en tårtbotten..och ostkakor..i dom små röda hjärtformarna..sen har jag även gjort pepparkakssnitt...!!!

Nu skall jag ta och kika runt bland mina julsaker..skall inte ta fram dom ännu..men vill veta vad jag har i lådorna...!!

Annars blir det en fortsatt lugn..både dag och kväll..!!
Sen ikv är det en av mina favorit filmer på tv..." The holiday "...bara en såå mysig film...!!!

Så mina vänner...nu önskar jag er alla...en fortsatt underbar lördag..!!!

Kom alltid ihåg...!!! Att just DU är så betydelsefull och värdefull...för så många....!!! Tänk också på...att dina nära och kära...Älskar dej..precis så som.. just DU är..!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika









1 kommentar:

  1. Ja du hösten regnade liksom bort, känns det som! Oj vad du har bakat å ståt i under dagen! Önskar dig en fin advent! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika