fredag 30 november 2012

Långfrukost...julbak..och..dagen idag...!!!

Gokväll mina vänner...!!!

Tack för tipsen om hur jag skall göra...ang bilderna!!! Skall försöka fixa till det nu i helgen...så tills dess...kommer inga bilder att läggas upp här..tyvärr...!!

Börjar med dagen..igår...!!

Startade dagen med en låång mysfrukost...alltid trevligt med kaffebesök!!!
Efter den..hämtade jag Josefine så vi tog en tur till Torp...fikade bl a...sen åkte vi hem till henne..!!

Där hade vi en riktigt mysig eftermiddag..!!
Jag gjorde snöbollar..(godis med vit chocklad..bl a..)...sen gjorde vi knäck..Josefine satte ihop och dekorerade sitt pepparkakshus..och sedan bakade vi givetvis..även lussekatter...!!!
Dom blev såå goda..!!

Efter att vi var klara..åkte vi in till stan..det var City torsdag..och öppet till 20.00...så vi gick en sväng på stan..men det var så kallt!!

Dagen igår..var såå mysig..!!!

Nu till dagen.....!!!

Varit kallt även idag..sådär runt -4c..och lite mulet...!!

Så vad har jag hittat på idag..då..??

Jo bl a är stjärnor...och ljusstakar på plats...sedan har jag varit och laddat batterierna hos Karin...hade en underbar eftermiddag där!!

Sen har jag varit och hälsat på min vän...som köpt en lägenhet och flyttat in här i stan..!!
Vilken lägenhet..så fin!! Blev helt betagen eller kär i köket..om man nu kan bli det...fniss...!!
Från kök och sovrum..är det utsikt över hela stan..säger bara det...sååå fint!!!

Nu mina vänner..skall det bli lite soffhäng och tv tittande..innan det är dags för sängen...!!
Så jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!

Kryp upp i soffan..dra filten om dej..och mys med nära och kära...!! Glöm inte berätta för dom..hur mycket du uppskattar och älskar dom!!
Är underbara ord att få höra..av någon som man tycker om!!

Var rädda om er och varandra!! kram/Annika

1 kommentar:

  1. Behövs inte alltid bilder när man har så fina ord att bjuda på...njuter....
    Önskar dig en fin advent vännen :)
    Ann-Louisekram <3

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika