måndag 26 november 2012

Vilket väder....!!!

Gokväll mina vänner...!!!

Idag har nog vädret gått till historien..!! Regnet har vräkt ner..hela dagen..och det har blåst..så gå med paraply..har knappast varit tänkbart...!!

Men vad gör det..gäller att förgylla sin dag..ändå!!

Började dagen.. med att tvätta...sedan var jag och bytte däck..till vinterdäck..känns ju verkligen som att det behövs..eller inte!! Iaf inte just nu..!!

Sen var jag vägen om en god vän..och drack en kopp kaffe...alltid lika mysigt!! Tänk..att vissa människor..har man alltid.. så mycket att prata med om...och detta är just.. en sådan vän!!

Hem...gick till Lejas.. där jag träffade Annika ..och tog en fika med henne...!  Alltid lika mysigt..vi har också..Alltid!! ..så mycket att prata om!!

Efter fikat..hämtade älskade Yohanna mej..så vi åkte till Torp..där vi myste..en stor del av eftermiddagen..!!

Hemma igen..och nu har jag strukit..tvätten..samt gardiner...så om en liten stund..skall jag byta gardiner i bl a sovrummet!!

Så nu mina vänner...önskar jag er alla...en fortsatt ljuvlig kväll!!

Ge Aldrig upp dina drömmar...för hur svårt ..det än kan verka..att få dom att slå in....så förr.. eller senare så gör dom det..på ett eller annat sätt...!!
Men kom sen ihåg...att vissa Drömmar..kanske "bara"..skall förbli just Drömmar!!
Sen.. som DU redan vet...är det DU och bara..just DU..som kan förverkliga dina Drömmar!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


4 kommentarer:

  1. Fy vilket trist väder ni verkar haft! :(
    Tur du kan muntra upp tillvaron med fika och fina vänner! :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Gokväll Annika!...tack för titten!.Jaa vill iväg än mer nu när det är såå mörkt o tråkigt väder...Japp Frissan o fotvård i morron...kram vännen min /Gunilla

    SvaraRadera
  3. Ha en fin tisdag vännen
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Ja det är såå sant, det sista du skriver, och liknande brukar jag säga till mina döttrar, att om de bestämmer sig för att följa sin dröm så kommer de fram dit till slut. Man får kanske kämpa och ha tålamod men en dag så har man nått sitt mål:)

    Visst är det mörkt och grått och blött och smutsigt ute... men nu säger de att det ska komma ett kallare och torrare väder om några dagar och det hoppas jag på, kanske lite frost och snö som ljusar upp.
    Jag blev så glad för din kommentar hos mig där du skrev att jag var välkommen till Bohuslän :)
    Även om vi aldrig skulle ses du och jag så kommer jag känna din värme när jag reser till kusten nästa gång, det kan jag lova <3
    Önskar dig en finfin dag vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika