lördag 11 augusti 2012

Lördagsmorgon.....!!!

Godmorgon...på er alla...!!

Tar tillbaka det jag sa...om färgskalan..!!
Idag är det en underbar dag..knappt någon vind och sol.....!!
Vilket konstigt väder...ena dagen höst...och nästa dag...sommar igen..eller sensommar..rättare sagt!!

Idag är min kropp..inte riktigt med...tja ni vet..axeln bl a...tejpen är borta..vet inte om den gjorde någonting överhuvudtaget..??!!
Kanske skulle vara tejpad...jämt..för att få ett bra resultat..hi hi....

Men kanske är det så...att det är träningsvärk..jag har i axeln...? Man kunde tydl få det..av just..tejpen...
Ja ja...det ordnar sig!!

Idag blir det en fika med Anki..på Lejas...så mysigt..och tänk..vi kan sitta ute och njuta!!

Annars blir det förhoppningsvis... en dag i solen..!!

Jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig lördag...!!



Så njut av ditt liv...och tag vara på varje dag...!!!



Var rädda om er och varandra....!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. I dag njuter vi av solen Annika ;) härligt..kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Visst är det bara så konstigt väder ,ja det är som en berg och dalbana.Men jag har också kanon väder i dag så det gäller att passa på.Ha nu en härlig lördag rara du .Mys och njut vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fortsatt fin kväll. Snart bra film med Helen Mirren!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  4. Tittar in för att önska dej en mysig kväll. Här sitter jag bänkad framför speedwayen på tv... du vet e du lycklig så e jag lycklig. Tur att man har en dator i knät och ett glas rose inom lagom räckhåll :-)

    Må så gott o hoppas axeln repar sig.
    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika