fredag 10 augusti 2012

Färgskalan...är grå...!!

Hej på er alla!!

Då är färgskalan tillbaka..där den varit till största delen denna sommaren...!!
Eller färg och färg....grått...så nu är det som vanligt den enda färgen på paletten!

Om det finns någon...som har någon annan färg att dela med sig av...är jag såå tacksam!!! Ha ha...

Ovanligt nog..regnar det också....!!
Jaha det var som vanligt..dagens väderprognos..över Uddevalla!!

Men vad gör det med vädret...egentligen....det viktigaste är ju trots allt..att man har det bra..och trivs med det man har... runt omkring sig!!

Var uppe tidigt idag...Josefine och jag har varit en sväng på Torp..var där innan dom flesta affärerna ens hade öppnat...:)

Nu skall jag strax,  träffa Yohanna..vi skall en sväng till Snäckan...och ta en fika!

Sen kan jag tänka mej att det blir en lugn fredag!

Skall fortsätta måla mina garderobsdörrar...började igår..men färgen tog slut...så nu skall jag göra klart det.. i eftermiddag!!

Jag önskar er alla en fortsatt underbar fredag!!

 Tänk på det...att man skall Alltid se möjligheterna..istället för hindren!!
Det kan vara svårt ibland..men om DU gör det...skall DU se..att allting blir så mycket lättare!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! Ja här har vi samma färgskala, fast den börjar övergå i lite ljusare toner! ha nu en fin helg med nära å kära! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. Hallojsan vännen! I Eskilstuna sken solen och det var kanonväder där i Katrinholm var det sol och regn väl hemma skiner solen .Men visst är det himla lusigt väder.Ha en mysig fredag goa vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej! nu har vi sol här jippie..då ska jag ju inte sitta här ;=) önskar dig en fin helg KRAM Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika