lördag 25 augusti 2012

Lördags förmiddag.....!!!

Hej på er...!!

Underbara sol, visar sig även idag...härligt!!! Men det har regnat inatt...har hör det genom mitt öppna sovrumsfönster...:)

Så vad händer idag då...??

Om en liten stund skall jag gå ut på stan...möta Anki och ta en lördagsfika...såå mysigt!!
Sen i eftermiddag..skall Josefine och jag en sväng till Torp.

Annars blir det nog lugnt...skall packa lite...och sedan blir det nog tidigt i säng...kanske..hi hi....
Vi åker ju redan 06.05 i morgon...så blir att gå upp tidigt!!!

Nu mina vänner...önskar jag er en underbar lördag...samt en fortsatt bra helg....!!!

Nu kommer bloggandet att ligga nere...kanske..några dagar!!!
Ha det gott...tills vi hörs igen...!!!




Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Vilken härlig lördag det låter som .Mysigt att det är fint väder.Ha nu en skön helg söta vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hahaha,ja jag bakar till hönorna o gubben nu.Nu ligger han inte på första plats längre...Hahahaha
    Ha det nu så trevlig gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får det trevligt i Stockholm!
    Vi ska, om allt går som det ska, få gå och fika imorgon, på stan med Minstingen! Lite "hemläxa" ;)
    Ha det gott vännen!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Hej! tittar in och ser att du är på vift!! hoppas ni har fina dagar.kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Hoppas du hade riktigt trevligt, det är så skönt att få komma bort ett tag. Sedan är man glad att vara hemma igen och ser hemmet med nya ögon:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  6. Hoppas er lilla semester är bra och att ni får se mycket å bara må bra! Kram Iréne

    SvaraRadera
  7. Hoppas du har det bra på din resa!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika