onsdag 29 augusti 2012

Gokväll på er...!!!

Då var man hemma igen...!!

Tänk så fort några dagar går...jag har haft sååå mysigt med min Älskade Josefine...tänk att man kan ha såå kul...med sin dotter!!

Vi var hemma sent i går kväll...åkte 20.10 från Sthlm...X2000 till Gbg...sen buss därifrån och hem....
Var hemma runt 01.00....sen somnade jag inte förrän runt 02.30....

Idag har det varit ett underbart väder....sol och lite moln...ganska varmt...underbart!!!
Tänk om...hösten kunde bli såhär!!!

Jag har tvättat...lunchat med Marianne...och nu på sen em..var May-Britt och jag på Snäckan....satt ute..så underbart!!!

Nu slappar jag bara...och tror...att det blir sängen..tidigt ikv...:)

Det kommer en reseberättelse från Sthlm...och lite bilder..kanske i morgon!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar kväll...!!!




Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej vännen måste titta in o se vad du hittar på för skoj. Men det får jag ju se i morgon då attans,får väl hålla mig då. ha en skön kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Åh där fick man inte veta mycket...hm....blir ju nyfiken men bra har du haft det förstår jag:) Härligt!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. hej va kul du är hemma igen o att du haft det bra!Ja ska bli skoj att höra vad du gjort...Har en utlottm
    ning hos mej om du vill vara med:) Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika