fredag 20 juli 2012

Två Fröknar och Perfect Home....

Vilken underbar dag det blev....
Strålande sol..och varmt!!!

Hämtade Karin på fm, så vi åkte till Två Fröknar..och se..där tillbringade vi flera timmar..med att bl a sitta i solen och ta en fika!!
Åt världens godaste äppelpaj..med corn flakes täcke...mmm..




 Formar...fat..muggar...osv..i himmelens alla färger...

 Ett skåp..fyllt med bara Grekiska varor...

Underbara paj....
Köpte bl a dessa små formar. Perfekt att göra små pajer i....
 Plockade en bukett..av mina älsklings blommor hos Karin...
Älskar denna doften......ännu en gång....påminner mej om min brudbukett..hade ju bara luktärtor..

Sen på hemvägen från Karin...stannade jag till hos Josefine och Niklas...och där hämtade jag mina PH varor som jag best...
 Mattallrikar....
Vin/vatten karaff....
Olivfat.....
Pasta tallrikarna köpte jag för ett tag sedan...

Nu mina vänner...önskar jag er en fortsatt ljuvlig fredags kväll!!

Njut av kvällen...umgås..ät och drick ngt gott..eller bara var!!
Kom sen ihåg...att berätta för någon..hur mycket han/hon betyder för dej!!
Sen det viktigaste av allt...somna eller skiljs..Aldrig som ovänner...

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Vilket mysigt ställe .Åååå vad läcker äpplepaj ser så smarrigt ut!!!!Ha en mysig kväll söta du Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åh va mycket jag vill köpa därifrån. Letat efter såna rosa kaffekoppar som jag skulle ha tillsammans med andra pastellfärger. Finns inte att köpa på så många ställen.
    Var finns affären?
    Idag ska jag också fika på stan. Länge och gott. Det är bästaste lördagen när man får gofika och njuta
    kram
    Fia

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika