lördag 21 juli 2012

Grattis......!!

Börjar med att säga Grattis älskade Yohanna..på namnsdagen!!

Kan knappast tro att det är sant..!! Sol från en molnfri himmel....underbart!!

Började dagen med en löptur..och nu har jag ätit min älskade frukost!!!

Nu skall jag ut på stan..ta en fika med Yohanna..på stan..sen skall vi åka ut till Grundsund..Mysigt!!

I em skall jag träffa Josefine..blir en fika senare..på Snäckan..sen ikv skall vi se någon film tillsammans!!

Blir en underbar dag och kväll..med dom som jag älskar mest av allt!!

Jag önskar er alla..en underbar dag!!

Hoppas att ni har en skön semester..och att solen skiner på er!!

Njut och ta vara på varje dag..gör det bästa du kan.. av just varje dag....fånga dom där små ljusglimtarna..göm dom i ditt hjärta..och ta fram dom i höst..och minns..hur underbart det var!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Å vad mysigt det låter med all fika med dina älskade döttrar! Hoppas solen sken på er hela dagen å att filmerna ni ska se i kväll blir bra! Här lyser solen oxå,å i morse tog mannen ett dopp! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika