tisdag 26 juni 2012

SOL...!!!!

Äntligen..visar sig sommaren från sin bästa sida!! Solen skiner..och det är varmt och skönt!!

Var ute och sprang 06.00 i morse...vindstilla..sol..tyst och skönt..det är verkligen livskvalitet!!

Sen har jag varit hos sjukgymnasten...fick laser idag..igen...skall få ngn behandling till..sen får vi se..vad som händer!!

Sitter just nu..och njuter av en kopp kaffe på balkongen..älskar det...!!

Om en stund fika med älskade Yohanna...sen i em..detsamma..fast med älskade Josefine....

Ikväll..skall Anki, May-Britt, Lisbeth och jag träffas på Snäckan...skall bli såå mysigt!!

Tja..det var min dag..i stora drag!!

Nu skall jag ta och sluta mina gröna..och bara njuta av solens strålar...!!

Jag önskar er alla...en underbar dag!!




Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


7 kommentarer:

  1. Ja nu vill vi ha lika mycket sol som det kommit regn de sensate dagarna. Beundrar dig som kommer ut på löprunda så tidigt på morgonen.

    Ha en fin dag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Skönt att läsa att du har sol där på Västkusten,se till att den är kvar bara:)) då vi tänkt åka ner några dagar som vi gör varje år...
    håller tummarna, hos oss i Småland bara regn...
    men efter regn kommer ju sol så! ha det så bra där i solen.../Anne

    SvaraRadera
  3. Så skönt det låter, här lyser solen med sin frånvaro. Men en kopp kaffe har jag framför mig och det är så got:)

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Ååå så härligt det låter!! sol och värme längtar jag efter nu. Idag regnar det visserligen inte här men jag ser ingen sol :(

    ha en mysig kväll med dina vänner!!

    kram kram sanne

    SvaraRadera
  5. Härligt med sol! Vi övertog regnet i dag :)
    Låter som om du får en mysig dag.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Åååå vad mysigt det låter!!!Längtar efter sol och värme.Låter som en härlig dag vännen.Störst kramen Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Åh hoppas du får en mysig kväll,i dag har det varit fint,minigolfen var skoj med barnbarnen...I kväll bjöd jag gubben på ett glas Per Morberg:)) Kraam gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika