måndag 25 juni 2012

Repris..från gårdagen....!!

Menar då vädret...såklart...!! Regnet vräker ner..och vi har hela +12c..fantastiskt!!
Nu måste jag verkligen fråga...?? Var är sommaren...eller kommer den.. att  vara såhär...???
Ja ja..kan ingenting göra åt det...så det gäller.. att göra det bästa av det!!

Godmorgon på er..förresten..!!!

Här har varit mysmorgon...ätit frukost i sängen..läst GP..och kikat på Nyhetsmorgon....underbar start på dagen!!

Så vad händer idag..då??
Jo..jag skall luncha med Lisbeth...sedan skall jag ta mej i kragen..och gå upp på vinden..plocka ihop..det jag inte vill ha..och köra det vidare..till loppis!

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig dag...trots vädret!!!




Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

9 kommentarer:

  1. Så skönt att rensa. Det gör jag också. Ska ju vara med på Violans loppis ijuli. Ha en fin dag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Ja nu börjar man undra vart sommaren har tagit vägen. Enda fördelen är väl att man får fixat en del inne.

    Ha en bra dag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Oj, skickar lite solsken till dig och hoppas att det kommer fram :) Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Jaa loppis är ju perfekt!!Igentligen har jag massa saker kvar men det får väl kanske sparas till nästa LOPPIS!! Ja här är det verkligen innedag idag! Ha det gott goa vännen ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  5. Ja så klart man undrar vart sommaren tagit vägen!!!!men man får göra det bästa av det!!!Ha en fin dag rara du .Måndagskramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Men i morgen kommer solen..) Da kan vi sola.:)

    SvaraRadera
  7. Här öser det ner. Men jag mår som en påse jordnötter så jag håller mig inne och myser så gott det går.:-) Kram

    SvaraRadera
  8. Jag säger bara: Simma lugnt;)))

    Kram susanne

    SvaraRadera
  9. Tack för de kloka orden på slutet i ditt inlägg! :) ;)
    Ska ta dem till mig, jag som är en "fegis" när det gäller vissa saker, som t ex att våga satsa på min kreativitet ;)
    Nu, min vän, hoppas vi absolut på bättre väder!!!!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika