onsdag 13 juni 2012

Godmorgon.....!!

Vaknade av att solens strålar letade sig in....svingade mej..eller..svingade och svingade..hi hi..mej upp ur sängen...

Tänkte..vilken dag...kan nog sitta och njuta i solen på balkongen...tänkte jag...!!
Men kan säga såhär....solen försvann..väldigt snabbt!! Så nu är det..tja...moln och moln....

Vill ha det såhär NU....



Så ännu en gång...VAR ÄR SOMMAREN???

Nu har jag avnjutit frukost..läst tidning.. och kikar lite på Nyhetsmorgon.
 Hör till min glädje att SAAB är sålt! Hoppas nu.. att det kommer ut någonting bra, av det här!!

Idag blir det lunch med Marianne..och sedan i eftermiddag skall jag hämta Josefine på jobbet..och så skall vi åka till lilla faster en sväng!
Hon var ju inte hemma igår..på sin dag..så då tar vi det idag ist!

Jag önskar er alla..en underbar dag!!


Fånga dagen som är idag...för som DU vet..just dagen idag..kommer aldrig tillbaka..så gör det bästa...inte bara idag..utan varje dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Lilla fruntimret säger bra saker tycker jag..Tack goa Annika för titten! Jaa jag längtar konstigt nog till hösten lite oxå..hahaha när allt är klart..Men idag har jag kört TVÅ STORA lass till tippen...Åh va skönt det känns må du tro! Ha det så bra hos faster nu då ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Ja värmen lyser då med sin frånvaro, här har de inte regnat på 2 dar men solen, ja var är den!!?? Hoppas du får en fin dag med nära å kära! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du har haft en underbar dag.Undrar också var sommaren är.......Ha nu en skön kväll rara vännen.Kram Rita ♥.

    SvaraRadera
  4. Så synd att solen försvann. Här har vi fått njuta av den första riktiga sommardagen. Hoppas att det kommer fler :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika