söndag 22 april 2012

Yohanna...kvällen är din.....!!!

Har varit lite pysslande och trixande...vet att Yohanna läser min blogg...och har varit såå nära ibland.. att skriva ngt här..om vad som komma skulle...!!!

Men tänk..älskade unge..det här hade du ingen aning om....!! Eftersom du snart skall gifta dej..och inte ville ha en "vanlig" möhippa...fick det bli såhär.....!!!

Josefine åkte hem till Yohanna för att spela Monopol...efter en stund fick Yohanna göra sig i ordning...
Sedan bar det iväg..och slutmålet var här hos mej...

Härligt..att se din min..när det var flera än jag..här hemma...det blev givetvis skålande i Champagne..och sedan var det mat...mycket vin...kaffe...kladdkaka...och sedan spelade vi spel...vi fick oss många glada skratt!!!

 Vad passade bättre..än dessa små ljuslyktor...

 En del av maten...jag hade gjort Italiensk buffe´...




 Josefine hade fixat sallad..mmm...så god..sedan  hade jag bl a gjort..smördegs snurror..och en smördegs rulle..


Blev en såå lyckad kväll!! Tack till er som var här...!!

Så Älskade Yohanna...jag önskar dej ..av hela mitt hjärta.....Lycka till..och ditt bröllop kommer att bli så fantastiskt!!!

Jag älskar dej/Mamma

4 kommentarer:

  1. Älskar dej! Puss yo

    SvaraRadera
  2. Men så fint du gjorde!!!!! Jättesöta ljuslyktor!! Maten ser så god ut, champagne.... åh, vad fint!!!! Förstår att Yohanna blev överraskad! Vilken toppenmamma!

    Ha en fin söndag, min fina "bloggvän"!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  3. Vilken busig mamma du är. Jag kan tro att buset var uppskattat. Italiens buffe låter så gott. Jag kan förstå att hon inte ville ha en traditionell möhippa, tycker oftast det går över styr.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. ååå så utrolig kos.:-)) så deilig og kos ut...spennede med kommende bryllup.:))

    nyt resten av søndagen.:) klem

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika