söndag 22 april 2012

För jag har bara...regn hos mej...!!

Eller iaf nu..har regnat heela eftermiddagen.....är så skönt att vara inne och mysa....!!!

Tack..alla gulliga ...för era kommentarer..jag blir såå glad..!!!

Tja vad har jag gjort idag då....låg lite längre.i morse...diskade ju all disk inatt...för det är såå trist att komma upp på morgonen... och det står massor av disk....!!
Saknar diskmaskin!!!

Sen kom Lisa på frukost....efter det gav jag mej ut och sprang en sväng.....hem så kom Josefine och Lisa..så vi åt rester från gårdagen..när vi sitter och äter...ringer Yohanna och undrar om hon och Lina får komma förbi på en fika...??
Självklart...så jag har haft en mysig eftermiddag!!

Nu tvättar jag lite..så jag skall strax gå ner...och fixa det sista!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig söndagskväll...!!!


( bilden lånad från nätet )

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig möhippa! Skönt när inte allt behöver vara så spejcat som det ofta blir. Lycka till med giftermålet sen!
    Hoppas du får en fin måndag tjejen!
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Så sant, så sant!
    Härlig dag du haft!
    Kram och go´natt! ;)
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Å vilken härlig möhippa, förstår att det har varit knepigt att inte kunna skriva! är det bröllop i sommar, tro? Å vad mysigt med all fika i dag, härliga döttrar du har! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika